Primare PRE30 + klipsch?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare PRE30 + klipsch?

Hei.

I går bestilte jeg meg Primare PRE30 forforsterker. Denne skal brukes sammen med Mcintosh mc 275 mk4 effekt + Electrocompaniet PC-1 cd spiller + Klipsch RF83.

Lurer på om det er noen som har erfaring med Primare PRE30 ? Og enda bedre om noen har prøvd primare + klipsch ? I såfall forklar meg klangen plz .

JEg var jo lenge og kikket på Hegel p2a og Parasound p-3. Grunnen til att jeg valgte primare er fordi jeg kom over den brukt. Og den er jo en dyrere pre ( 5 000 mer ) , og jeg liker designet også.

Parasound torde jeg ikke for den har en del støy som jeg tror RF 83 vil plukke opp med sin 100db / 1W spec.

Håper på noen erfaringer her for jeg vet fint lite om denne pre'en. Tok en kjangs

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pre30 er et skikkelig bomkjøp, spesielt hvis det er titan du har kjøpt. Lever til nærmeste el-retur snarest!

Har selv hatt P3, så jeg er helt sikker på at du har gjordt noe lurt med ditt bruktkjøpvalg. Men om Primare'n passer til Klipsch vet jeg lite om.

Gratulerer med skikkelig pre!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Pre30 er et skikkelig bomkjøp, spesielt hvis det er titan du har kjøpt. Lever til nærmeste el-retur snarest!

Har selv hatt P3, så jeg er helt sikker på at du har gjordt noe lurt med ditt bruktkjøpvalg. Men om Primare'n passer til Klipsch vet jeg lite om.

Gratulerer med skikkelig pre!
    Å herregud, du må ikke skremme folk slikt. Jeg fikk faktisk litt vondt i magen nå :< , men hvilken klang har primare ? Varm ? mild? kald ? nøytral ? spiss diskant ?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Primare a30.5 på rf82, har ikke det store sammenligningsgrunnlaget da jeg bare har prøvd Reciever & Rotel 1090 på de før Primaren, jeg synes Primare er en veldig god match, spiller detaljert og heller mot det varme, diskanten er også betraktelig mindre skarp i forhold til Rotel.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er mere spent på hvordan den EC-spilleren passer inn der

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Bruker Primare a30.5 på rf82, har ikke det store sammenligningsgrunnlaget da jeg bare har prøvd Reciever & Rotel 1090 på de før Primaren, jeg synes Primare er en veldig god match, spiller detaljert og heller mot det varme, diskanten er også betraktelig mindre skarp i forhold til Rotel.
    Takker for svar. Er den varmere i klangen enn rotel er jeg safe, da jeg har prøvd dette selv ( har d i hjemmekinoen .

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Er mere spent på hvordan den EC-spilleren passer inn der
    Utdyp plz . Jeg har egentli ikke noen som helst sammenligningsgrunnlag på cd spillere så jeg vet ikke om det ville vert bedre med primare spiller også. Har kjørt Rotel 1057 som pre før + MC 275 + EC pc1 på mine RF-5 ( som nå er i hjemmekinoen ). Det fungerte jo fint etter mine ører, men som sagt. Ingen sammenligningsgrunnlag.

Mener du att jeg må opp ett hakk på cd spillerfronten eller?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •