Lydmessige forskjeller på Primare Pre30 og SP31?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydmessige forskjeller på Primare Pre30 og SP31?

Hei

Jeg har "desverre" fått et lite innfall av surround viruset igjen...

Her vil jeg alltid sette stereo i førersetet, men merker at jeg mangler noe til film. Så spørsmålet mitt er hva dere syns som Primare SP31 surround prosessor? Jeg vil nok bruke den sammen med Primare 30.5 effektrinn og suplemere med 30.2 til biamping av frontene

Er for det meste lydkvaliteten i stereo jeg er ute etter, så er det noen som har fått sammenlignet den med Primare PRE30? Jeg vet at sp31 mangler det meste av nymotens formater og innganger\utganger, men det er ikke så viktig for meg....

Lurer også på hva forskjellen på sp31.7 og sp31 er?

Pakkepris på hificenterkjeden er nå 28990.- som jeg anser som et meget billig kvalitets surround \ stereo oppsett...

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Hei

Jeg har "desverre" fått et lite innfall av surround viruset igjen...

Her vil jeg alltid sette stereo i førersetet, men merker at jeg mangler noe til film. Så spørsmålet mitt er hva dere syns som Primare SP31 surround prosessor? Jeg vil nok bruke den sammen med Primare 30.5 effektrinn og suplemere med 30.2 til biamping av frontene

Er for det meste lydkvaliteten i stereo jeg er ute etter, så er det noen som har fått sammenlignet den med Primare PRE30? Jeg vet at sp31 mangler det meste av nymotens formater og innganger\utganger, men det er ikke så viktig for meg....

Lurer også på hva forskjellen på sp31.7 og sp31 er?

Pakkepris på hificenterkjeden er nå 28990.- som jeg anser som et meget billig kvalitets surround \ stereo oppsett...
    Tja, ville vell anbefalt deg og holde på pre30 og sammenligne, Pre 30 har jo prossessoringang så den kan jo koples rett ut fra pre out i ett hjemmekino anlegg.

Men dette visste du vell fra før av ? . Uansett, jeg har selv bestilt meg en Primare PRE30 og lurer på vilken klang den gir ? Finner veldig lite info om denne så jeg må bare spørre deg da du sikkert vet litt om dette . Den skal brukes sammen med Mcintosh 275 og Klipsch RF 83. Electrocompaniet PC-1 cd spiller. Håper dette blir en bra match jaffal. !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •