Kommer det en ny modell av Marantz SR9600 ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer JOSO sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kommer det en ny modell av Marantz SR9600 ??

Noen som vet noe om en evt. ny modell av Marantz sin toppmodell SR9600 er på gang??? :-D
    Kan vel ikke ha denne som toppmodell når den bl.a. bare støtter HDMI 1.1, og kun har 2 HDMI inn og 1 ut.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JOSO
    Noen som vet noe om en evt. ny modell av Marantz sin toppmodell SR9600 er på gang??? :-D
    Kan vel ikke ha denne som toppmodell når den bl.a. bare støtter HDMI 1.1, og kun har 2 HDMI inn og 1 ut.
    Jeg har denne og er enig i at 2 hdmi er for dårlig men den er fortsatt helt rå på lyd og byggekvalitet og jeg kjører på xbox360 i hd,hddvd og har nå bestilt meg blueray og får fult utbytte av hdlyd så hva skal du med noe mer,skal du bruke en receiver både til lyd og bilde så er vel fortsatt sr9600 noe av det råeste på markedet

Newcomer JOSO sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg der , men hadde liksom håpet på at de fulgte opp den nye serien med en ny versjon av toppmodellen også.
    Det jeg har prøvd av Marantz har vært overraskende bra i forhold til pris og andre receivere jeg har testet opp i mot. Skal bytte høyttalere og receiver etterhvert og lurer også på å kutte ut de 2 EC AW-220'ene jeg har. Ville derfor evt. testet 8002 og en ny toppmodell opp mot hverandre før jeg bestemte meg.
    Den nye serien har vel også fått noen fordeler når det gjelder oppskaleringsdelen, og mulig også på romkorreksjon.

Har ikke dårlig tid da det meste av kroner går med til oppussing om dagen, og venter derfor gjerne hvis noe er i gjære.
    Har også kikket på Denon 4308, men vet har ikke prøvd denne lydmessig i forhold til Marantz'en, så hvis noen har noen erfaring med dette så kom gjerne med tips.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •