Anbefaling av AV-reciever til Klipsch RF83 surround - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har "bare" RF 82 men sammen med RXV 1800 er dette min beste combo hittil (tro meg, jeg har prøvd mye) :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg har RF-83 og en Yamaha rxv 2400(ja jeg vet den er gammel). Det første året drev denne Høyttalerne alene, og jeg var middels fornøyd. Jeg savnet litt bass og opplevde diskanten som noe skarp. Før jul kjøpte jeg en brukt Classè Ca 201 effektforsterker. Forskjellen er enorm. Nesten som å ha fått nye høyttalere. God, kontrollert bass, og det skarpe er borte.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanTore
    Hei. Jeg har RF-83 og en Yamaha rxv 2400(ja jeg vet den er gammel). Det første året drev denne Høyttalerne alene, og jeg var middels fornøyd. Jeg savnet litt bass og opplevde diskanten som noe skarp. Før jul kjøpte jeg en brukt Classè Ca 201 effektforsterker. Forskjellen er enorm. Nesten som å ha fått nye høyttalere. God, kontrollert bass, og det skarpe er borte.
    stemmer jeg brukte selv den største marantz receivern til mine rf7 og syntes det var greit fram til jeg koblet på en effektforserker(oberon 6.1) og det var akkurat som nye høytalere med mye mere effekt og trykk,finne ingen receiver på markedet som får alt ut av klipsch

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •