Kartlegging ifbm problemer med oppdatering av firmware på Denon AVR 3808/4308 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av scenered
    En reset løste problemet...
    Kan bekrefte at Full hardware reset løste problemet.

Har målt med RadioShack måler. dB stemmer helt.

Lyden ble mye bedre en det jeg hadde før oppgraderingen.

Se denne Linken for manualer, firmware tracking o.l.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet dette er en gammel tråd, men vurderer å kjøpe en brukt 3808 som er oppgradert til 3808A av HiFi Klubben.
    Ifølge selger fungerer den supert uten problemer og at den ble kjøpt i 2009.

Hvilke fordbedringer finnes egentlig ved firmwareupdate?
    Hvis alt fungerer så prøver man ikke?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Vet dette er en gammel tråd, men vurderer å kjøpe en brukt 3808 som er oppgradert til 3808A av HiFi Klubben.
    Ifølge selger fungerer den supert uten problemer og at den ble kjøpt i 2009.

Hvilke fordbedringer finnes egentlig ved firmwareupdate?
    Hvis alt fungerer så prøver man ikke?
    Oppdateringer gir deg som regel rettelse av feil, forbedringer men og endringer som kan redusere funksjonalitet. Opplever du ikke problemer av noe slag er det neppe noen vits å oppgrader firmware.

Har nettopp kjøpte en Oppo BDR-103, som skal være av det beste som finnes av BD spillere om dagen. Jeg opplever den ikke helt feilfri, da jeg har fått et par heng i program som har gjort at jeg måtte restarte. Derfor oppdaterte jeg FW i går uten at jeg er sikker på at det har løst alt...listen av endringer er lang som et vondt år.

Hadde Denon 3808 i sin tid - en meget god forsterker som ikke ga meg noen bekymringer. Tilbud om oppdatering til 3808A kom når jeg hadde den og det var mange diskusjoner rundt om det var verdt det - kostet vel rundt 500 kr. Noen mente og at den ble dårligere ved å gå fra 3808 til 3808A. Jeg valgte å droppe oppgraderinger.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •