Arcam vs. Hegel - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Helt riktig at H200 krever å varme seg opp en del før det begynner å låte bra. Jeg har den alltid på MINST 1 time før jeg i det hele tatt vurderer å sette meg ned i sweetspot. Husker at jeg var ganske skuffet første gang jeg fyrte den opp hjemme. Det låter rett og slett litt kaldt og trist rett etter oppstart, noe som jeg igjen tror er grunnen til mange sin oppfatning av Hegel som kald og steril. Stikker man innom HFC og hører på en H200 rett etter at den er skrudd på vil de fleste bli en smule skuffet. Dette var også grunnen til at jeg styrte unna H200 i lang tid, men jeg ga den en sjanse til og angrer overhodet ikke Hegel i kombinasjon med Arcam er forøvrig også en forrykende god kombo, da Arcam tilfører litt ekstra varme i lyden.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:d

Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Har snakt med de i sandnes, bare domt de ikkje har nogen på lager, då det var litt levering på de, skulle leveres over helgå meinte de.. Tror heller ikkje de er så interessert i å gi goe pris på ett nytt produkt=p Men om HFC stavanger er interessert i å gi meg ett tilbud på H-200 tar jeg den med engang uten tvil.. H-200 er magisk;D
    Hegel er ingenting annet enn genialt Om under 2 mnd står hele System 4 her i kjelleren min

Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Helt riktig at H200 krever å varme seg opp en del før det begynner å låte bra. Jeg har den alltid på MINST 1 time før jeg i det hele tatt vurderer å sette meg ned i sweetspot. Husker at jeg var ganske skuffet første gang jeg fyrte den opp hjemme. Det låter rett og slett litt kaldt og trist rett etter oppstart, noe som jeg igjen tror er grunnen til mange sin oppfatning av Hegel som kald og steril. Stikker man innom HFC og hører på en H200 rett etter at den er skrudd på vil de fleste bli en smule skuffet. Dette var også grunnen til at jeg styrte unna H200 i lang tid, men jeg ga den en sjanse til og angrer overhodet ikke Hegel i kombinasjon med Arcam er forøvrig også en forrykende god kombo, da Arcam tilfører litt ekstra varme i lyden.
    Det du sier der skal eg si meg enig i, brukte ett par timer før H-200 imponerte meg skikkelig, nå har den spilt i snart 5 timer, en drøm og lytte til

Og ja, Hegel - Arcam er en perfekt kombo, bruker Arcam DV135 som kilde for øyeblikket, låter kanon Med tiden vil jeg selge denne til fordel for en Arcam CD192...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •