Lyngdorf Sdai2175 Vs Tda2200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyngdorf Sdai2175 Vs Tda2200

hei folkens har nå en sdai 2175 som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men så har jeg fått et godt tilbud på TDA2200 med room perfect oppgraderingen, så kommer spørsmålet mitt. hva er det som er så mye bedre med 2200 kontra 2175?? vet det er vanskelig å svare på om det er verd å bruke de ekstra pengene på denne oppgraderingen men jeg spør allikavell

takk for svar

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bump...

ingen??

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2200 har en utrolig avansert forforsterker del. Med roomperfect så kommer du til å ha en av de beste forsterkerene som er å oppdrive, om du da liker lyden .

2200 har også innebygget DAC som du kan benytte. Får du god pris på den? og har penga (og skal investere dem i en forsterker) så er dette et utrolig godt kjøp. Vurderer den selv, uten room perfect.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    2200 har en utrolig avansert forforsterker del. Med roomperfect så kommer du til å ha en av de beste forsterkerene som er å oppdrive, om du da liker lyden .

2200 har også innebygget DAC som du kan benytte. Får du god pris på den? og har penga (og skal investere dem i en forsterker) så er dette et utrolig godt kjøp. Vurderer den selv, uten room perfect.
    uhum?? det å si at 2200 har innebygget dac er vell ikke helt politisk korrekt å si, fordi hele forsterkeren egentlig er en kraftig dac deg som er greiest er at den har digital inn så sammen med min cd spiller som kan gi ut digitalt lyd i 192Khz trur jeg det blir ganske bra. dvs at lyden først blir analog rett før høytalerutgangen. men snakket litt med en fra hifiklubben i dag og han mente også at forsterkeren var bedre uten rom koreksjonen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •