Parasound Halo A51 eller Cary Cinema 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parasound Halo A51 eller Cary Cinema 5

Hei,
    Sliter litt med å avgjøre hvilken jeg skal bestille. Jeg finner mye info om A51, men svært lite om Cinema 5. Prismessig så lander de omtrent likt. Preampen jeg skal bruke er Cary Cinema 11a, høyttalere er Vienna Acoustics Grand Beethoven og Motzart Grand. Er det noen som har erfaring med de her, eventuelt har et bilde av noe annet en fronten på Cinema 5 så hadde det vert knall.

Finn Åge

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger en Cary Cinema 5 på bruktsidene.
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=24476&cat13
    Du kan jo snakke med han om hans erfaringer osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg kjenner ikke A51 personlig, så den kan jeg ikke si så mye om. Det eneste jeg vet er at den har fått gode kritikker. Når det gjelder C5 kan jeg uttale meg litt mer, for den har jeg selv.

Jeg er strålende fornøyd med den. Spiller veldig flott med masser av krefter. Oppgraderingen fra min gamle Rotel receiver var stooor.

Jeg har ikke noe bilde tilgjengelig, men det er som man kan forvente på bakrisen. Det er både XLR og RCA plugger for alle kanaler med en bryter for å velge hvilken som brukes. I tillegg er det en 12V trigger (3,5mm mono jack). Det er god plass mellom alle kontakter.

Hva pris angår de i mellom så vet jeg ikke hvilken pris du har fått, men i Norge mener jeg å tro at C5'en er ganske mye billigere. Jeg betalte 30k for min, men da kjøpte jeg en del andre ting i tillegg slik at jeg fikk en god samlet pris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •