Pioneer vsx ax-4asi og DTS

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer vsx ax-4asi og DTS

Jeg har en Pioneer vsx ax-4asi, som spiller knall bra, men jeg har et problem med at den kobblereut :evil: etter ca 3- 4min når jeg spiller høyt i DTS, dette er spesielt på musikk dvd`r. Forsterkeren kobbler ikke ut om jeg spiller i dolby digital eller fks i 7 kanals stereo eller stero. Noen som har forklaring på dette?? Er det så enkelt som at den er for svak og går varm?

Jeg vurderer da i så tilfelle en effekt forsterker til 10-15000.- noen forslag....?

Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddth
    Jeg har en Pioneer vsx ax-4asi, som spiller knall bra, men jeg har et problem med at den kobblereut :evil: etter ca 3- 4min når jeg spiller høyt i DTS, dette er spesielt på musikk dvd`r. Forsterkeren kobbler ikke ut om jeg spiller i dolby digital eller fks i 7 kanals stereo eller stero. Noen som har forklaring på dette?? Er det så enkelt som at den er for svak og går varm?

Jeg vurderer da i så tilfelle en effekt forsterker til 10-15000.- noen forslag....?

Takk
    Hej.

Kan ikke hjelpe deg, men har samme forsterker og har samme problem selv :-/ Dvs. dette har så langt kun skjedd meg i filmen Return of the King og DTS, men jeg har ikke testet så veldig mye annet matriale på DTS og så høyt volum som jeg gjerne vil ha på Return of the King.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har snakket med forhandleren Hifi centret, og de konkluderte nok med at det var for litte krutt i strømforsyningen til forsterkeren. Så de anbefalte å kjøpe en efektforsterker, i første omgang til frontene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •