Onkyo TX-NR905 vs NAD T775 vs DENON AVR-4308

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-NR905 vs NAD T775 vs DENON AVR-4308

Hei. Skal kjøpe receiver. Ønsker fokus på god stereolyd (men jeg vil ha/trenger god HDMI-støtte osv, så valget faller derfor på en av de tre receiverene nevnt i tittelen).

Har enda ikke prøvelyttet, men skal få gjort det over nyttår. Slik jeg har forstått det så har Denon godt med det siste av det siste av tekniske dippedutter, men ikke like bra stereo-lyd som f.eks NAD. Denon og NAD kan jeg sammenligne på HiFi-Klubben, men hvordan stiller Onkyo seg i forhold til NAD når det gjelder ren kvalitet på stereo-lyd ? Vil Onkyo og Denon være ganske like for stereo, mens NAD er "bedre" ? Noen som har erfaring ?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De nye NAD receiverne har fått veldig mye god kritikk for lyden på avsforum, og er sammenlignet mot siste generasjon av både Denon og Onkyo, men kan ikke huske at det er de modellene du forespør. Selv har jeg ikke hørt noen av dem i et ordentlig oppsett. Merk at NAD foreløpig kun støtter HD-lyd via LPCM, men dette får sannsynligvis ingenting å si dersom kilden din kan dekode selv. Men den er jo modulbasert så det er jo bare snakk om å skifte et kort dersom det skulle oppstå andre behov (så fremt et slikt kort blir tilgjengelig)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •