Hva er den store forskjellen mellom Pioneer 1015 og 1016 egentlig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er den store forskjellen mellom Pioneer 1015 og 1016 egentlig?

Hei.. Jeg holder på å skal kjøpe meg en "ny" receiver.. Har akkurat nå en Pioneer VSX-1015:

Hjemmekino.no - Produktdatabase - Pioneer&nbspVSX-1015

og en Pioneer VSX-1016V-S:

Hjemmekino.no - Produktdatabase - Pioneer VSX-1016V-S

på hånden.. Har allerede fått en pris på 1015'en på kr 2500.- pluss han betaler halve frakten.. Mens vedkommende som skal selge 1016'en snakker om 3500.- inkl frakt.. Nå har jeg sjekket litt rundt, og har forstått at de har "like innmat" bare at 1016'en har hdmi og usbinngang i tillegg.. Derimot skal 1015'en ha en bedre finish, og fremstår ifølge noen som mer velbygd..Hva de nå enn mener med dette.. Pr dags dato behøver jeg ikke hdmi eller usbinngang egentlig, men er jo kjekt å ha..

Så derfor ønsker jeg innspill og erfaringer om disse modellene, samt om det er fornuftige priser det her er snakk om.. (1016 selges jo fortsatt, og en får den jo kliss ny for ca 5300.-)

Litt bråttom her, for jeg er i dialog med selgere nå, og ønsker en kjapp handel slik at jeg har den i hus til jul Kan legge til at begge modellene det er snakk m er i sølvutførelse..

Mvh

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke så mye annet som er forskjellen her enn det du selv har nevnt. Nemlig hdmi og usb inngang og da er det vel ikke egentlig noen grunn for at du skulle trenge å oppgradere da du ikke har bruk for HDMI pr i dag.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Det er vel ikke så mye annet som er forskjellen her enn det du selv har nevnt. Nemlig hdmi og usb inngang og da er det vel ikke egentlig noen grunn for at du skulle trenge å oppgradere da du ikke har bruk for HDMI pr i dag.

Tror du misforstod litt.. Begge de to modellene er to brukte som jeg har mulighet til å få kjøpe brukt.. Dvs, jeg har de på hånden.. Så det er ikke slik at jeg allerede har en Pioneer 1015 Ønsker derfor å forhøre meg her ang disse modellene, og spes om Pioneer 1015 da den tydeligvis er mest aktuell.. Oppsettet mitt høyttalermessig er beskrevet i min signatur..

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skulle vel 1015 holde fint for din del. Mer maskulin er den også..:-D