Forsterker til Dali concept 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til Dali concept 6

Trenger en forsterker til Dali concept 6 høytaler sett.. Skal ha surround forsterker/reciever.. tenkte egentlig på noen Yamaha sine eller Denon:-D men lurer på om de e gode.. liker mye bass og hører for det meste på hip-hop.. jeg skal snart kjøpe meg TV så da kommer jeg til å se på film en god del så derfor trenger jeg en surround forsterker:-D

Takker for alle svar!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hip-hop!!
    Trenger en forsterker til Dali concept 6 høytaler sett.. Skal ha surround forsterker/reciever.. tenkte egentlig på noen Yamaha sine eller Denon:-D men lurer på om de e gode.. liker mye bass og hører for det meste på hip-hop.. jeg skal snart kjøpe meg TV så da kommer jeg til å se på film en god del så derfor trenger jeg en surround forsterker:-D

Takker for alle svar!!
    Hei,

jeg ville i utgangspunktet gått for Denon 2307/2308 dersom du vil ha mye trøkk, de låter knall og har bøttevis med funksjoner. Regner med funksjoner er viktig hvis du ser på Denon og Yamaha. Hvis funksjonene ikke er like viktig så er evt. NAD sin 744 veldig god. Denne har jeg hørt sammen med Concept, den spiller godt i stereo. Det er vel viktig regner jeg med, siden du hører mye på hip-hop?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns yamaha har bedre kontroll på bassen enn det denon har.

nad har punch i massevis, men blir litt grøtete lengre oppover i registret.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon

Sitat Opprinnelig postet av hip-hop!!

Takker for alle svar!!
    Hadde jeg vert deg ville jeg holdt øyne og ører åpne og prøvd å finne en Denon 2807 som jeg selv har, de får man for ned mot 5000,- nå og jeg mener det er et kupp til den prisen.
    (brukt jeg tenker på da, kjøpte min brukt selv for noen måneder siden og den er god som gull)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for alle svar.. skal se etter de på brukt markedet