Receiver med oppskalering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver med oppskalering?

Jeg sitter på gjærdet - og hopper snart ned for å kjøpe meg reciever til hjemmekino og "vanlig musikk" bruk.

Har sett på Yamaha Rx-V661 som en mulig variant.

Spørsmålet mitt er ganske enkelt; bør jeg heller gå for en receiver som har oppskaleringsmulighet? :neutral: Kommer om kort tid også til å kjøpe meg en Full-hd tv for bruk sammen med enten HD-dvd spiller eller en eller annen type blue-ray enhet. Tenker oppskalerings-tanken for å få best mulig bilde fra alle andre typer kilder...

Tar også imot forslag på andre receivere +/- 5000 kr.

Morgan

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mle
    Jeg sitter på gjærdet - og hopper snart ned for å kjøpe meg reciever til hjemmekino og "vanlig musikk" bruk.

Har sett på Yamaha Rx-V661 som en mulig variant.

Spørsmålet mitt er ganske enkelt; bør jeg heller gå for en receiver som har oppskaleringsmulighet? :neutral: Kommer om kort tid også til å kjøpe meg en Full-hd tv for bruk sammen med enten HD-dvd spiller eller en eller annen type blue-ray enhet. Tenker oppskalerings-tanken for å få best mulig bilde fra alle andre typer kilder...

Tar også imot forslag på andre receivere +/- 5000 kr.

Morgan
    Hvis du bare planlegger å bruke kilder med HD-kvalitet er det jo ikke behov for oppskalering. Men gjerne velg en receiver som fungerer som HDMI-svitsj.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •