Nad Receiver ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer -Tor- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad Receiver ??

Hei

Har lest en del på dette forumet om forskjellig receiver og ser at det skrives mye om, denon, onkyos, marantz, HK, yamaha osv men det er ikke mange som nevner Nad reciver, tenker da på T744, T754 og de nye som kommer T765, T775 og T785.

Jeg har hatt en del nad forsterker, for det meste siden jeg kun har hørt på musikk og ikke hatt noe hjemmekino og har vært meget fornøyd med nad.

Men jeg skal nå bygge meg hjemmekino og skal skaffe meg en reciver og hadde tenkt meg en nad T775 men er nå litt usikker på om nad har noe gode receiver, for jeg vil først og fremst legge vekt på musikk,så er det noe som har noe gode erfaringer med nad receiver eller er det ikke noe å anbefale

Mvh

Nybegynner innen hjemmekino

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    775 koster ny 18000,-

Hvis du er helt nybegynner så kanskje det er litt "overkill" - jeg ville ihvertfall satset litt roligere.
    Stikk innom en Hi-Fi klubb butikk og hør - ta med deg dine plater/filmer og bruk litt tid på å lytte.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du er ute etter mye kraft og renest mulig lyd, uten en haug med dubeditter, masse inganger, utganger OSV, for pengene, så er nad uten tvil det beste og nesten eneste valget. syntes nad er litt for lite nevt og noe undervurdert her inne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •