Hvilken reciever til nybegynner?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken reciever til nybegynner?

Hei

Håper noen her kan hjelpe meg. Har planer om å skaffe meg surroundanlegg meg høy WAF. Har gått i innkjøp av 5 stk Dynabel IN6500. 4 til front og bak og 1 til taket på kjøkkenet. I tillegg har jeg kjøpt denne senterhøytaleren. Skal også ha innebygde sub.
    Spørsmålet er hvilken reciever jeg bør kjøpe. Jeg er ikke kresen, så det trenger ikke være den dyreste. Jeg ønsker HDMI(2 inn og 1 ut) og hvis det er mulig ønsker jeg å kunne spille 1 høytaler separat(kjøkkenet) og er eller åpen for gode ideer.
    Siden jeg skal ha innebygde sub(ber), bør jeg ha separat forsterker eller finnes det noe med ferdig forsterket subutgang? Har liten peiling her......

Noen tips?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei der og velkommen til forumet her først kan jeg si at du ikke får tak i surround recivere med inne bygget forsterker til sub, så det beste er å kjøpe en som er aktiv. nå spørs det selvsagt hvor mye du er villig til å gi for en forsterker, men ville kansje leta litt på bruktmarkedet, er mye greit å få tak i til en billig penge. men skal du ha nytt trur jeg denne kan gjøre nytten for deg Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1508 Hjemmekinoreceiver

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •