Noen som kan hjelpe meg med å finne ett koblingsskjema til en NAD T753(receiver)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan hjelpe meg med å finne ett koblingsskjema til en NAD T753(receiver)

Hei.. Har søkt endel på nettet men klarer ikke å finne ett slikt koblingsskjema.. Har nemlig en kamerat som må ha ett slikt ett for å kunne få hjelp til å fikse en slik receiver.. Receiveren står nå klar til reparasjon, men uten dette skjemaet er det ikke mulig.. Noen som har, eller som kunne vært behjelpelig med å skaffe ett? Helst i går Send pm gjerne om det er mulig å få ett pr epost eller laste ned..

All hjelp mottas med stor takk

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å sende en mail direkte til Nad? Kan være en enkel å grei løsning. evnt kontakte service avdelingen til hfk.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hva med å sende en mail direkte til Nad? Kan være en enkel å grei løsning. evnt kontakte service avdelingen til hfk.
    Hei pahf.. Det førstnevnte er gjort for lenge siden, men ikke mye respons.. Utover dette, så var det ikke enkelt å få til det i forhold til punkt to.. Så her prøver en det en kan mens en venter.. Receiveren står nemlig inne til reparasjon, men det er ikke mye som kan gjøres uten dette skjemaet. Det er en kompis sin receiver.. Så all bistand mottas med takk

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. da vet jeg ikke, purr på nad igjen. ta kontakt med hfk er mitt eneste tips.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hmm.. da vet jeg ikke, purr på nad igjen. ta kontakt med hfk er mitt eneste tips.

Purrer som bare det, og det har visst blitt purret i flere uker både til nad og hfk.. Lite respons.. Det er til Cossirs...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •