Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet, og jeg har søkt på forumet og ikke funnet noe and akkurat dette. Skal bruke nad 216 på basselementene i høytaler, c370 på mellomtone og diskant og t761 til senter høytaleren og bakhøytalere. har skaffet med signal kabler 2 par som skal gå fra t761 til 216 og ett sett til c370, så langt alt vel... har også skaffet meg 2 y ledd som skal koples til t761 front utaket, men så; her er problemet;
på denne t761 er det på der jeg har satt på y- leddene en rød og en hvit fargekode på uttakene. etter at jeg har satt på beggy y-leddene har jeg 4 uttak, og det trenger jeg, men så skal ja da ta den ene rød fra y-leddet som er merket rød og den andre hvite fra den andre porten og putte i 216 og det samme med c370 eller skal jeg ta den røde og den hvite fra samme y-leddet og putte i 216? er det noen som kan hjelpe meg??? forstod dere problemet?
4 uttak blir det, 2 sett med kabler, begge fra den ene porten til en enhet eller ta en fra hver inn i enhet??? ****, å vanskelg dette var å formulere da!!!!