Rouge stereo 90

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Rouge stereo 90

Har tildigere sett litt etter en forsterker som kan passe mine RF-63, og har lagt merke til at Rouge stereo 90 har blitt skrytt opp i skyene her og på andre forum.

Var på nippet til å bestille flere ganger men det var en ting som stoppet meg. Virker som over halvparten av alle profilerte forummedlemer har hatt denne boksen i eie en eller gang. Alle har vært kjempe fornøyd med den, men ingen har beholdt den mer enn en måned eller to.

Noen som kan forklare hvorfor alle kvitter seg så fort med et produkt som skaper så mye "halleluja stemning"?

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Joda, er enkelte som bytter og oppgraderer i et hysterisk tempo, ikke dermed sagt at Stereo90 er dårlig. Har vel fremdeles til gode å lese annet enn skryt om den her på forumet. For min egen del ble den ganske enkelt for tam. Det manglet trøkk og tyngde i bunn, men det er skyldes mine to små problembarn, Klipsch RF-7. På mer håndterlige RF-3 manglet ingen verdens ting, så jeg ser ikke bort fra at RF-63, hvilket jeg må anta er enklere i drift enn RF-7, og Stereo90 kan være en gullkombo.

I den helt dypeste bassen er det nok fremdeles ikke rør som er veien om man vil ha det ypperste av trøkk og dynamikk, men den dypeste bassen spiller ingen Klipsch-høyttaler uansett...

Så er det også det at jeg har etterhvert utviklet hysteriske krav til trøkk og dynamikk. Det paret med RF-7 hvor impedansekurven er stygg som nøkken er en rimelig kraftsugende kombo, og da ble ganske enkelt ikke 90watt med smukk rørlyd nok. Stereo90, låt til tider helt fabelaktig, selv på RF-7, men for det ultimate innen råkkenråll finnes andre veier til Rom...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •