Effektforsterker til Klipsch RF-7 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer Achillle sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    leste detta i tråden din. Jeg hadde selv tenkt å teste ut en ming da dingseboms, skreiv med importøren og joda, jeg skulle få et eksemplar til test bare han ene skribenten i fidelity var ferdig "den og den datoen", men hørte aldri noe mer fra han, og med min korte tålmodighet var saken biff: sporenstreks inn til oslo for å kjøpe c220

ice i effekten og rør i forforsterkeren er slettes ingen dum kombo på ht med horn nei. Det er mange veier til rom! hehe. Må innrømme at jeg blir mer og mer i tvil om jeg skal bytte ut oberon med noen nye monstre av noen effektrinn. Leiker litt med tanken på kjøre disse på bassene og rør på horna, men dette er en helt annen sak. får vel prøve å unngå å kuppe hele tråden

Bare kjør på du, gir meg ideer og, hehe

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som kanskje er litt å påpeke er hva EgilM skriver litt ovenfor; "MC275 er det råeste jeg har hørt på RF7". Alt kommer ann på personlige preferanser, og hadde det ikke vært for roguen til devilej, så hadde jeg nok falt pladask for mc2275. jeg har hørt den en gang tidligere, men da var det så kort lytteseanse, pluss at det var for mye tripping inn og ut av rommet med folka. Men når jeg fikk satt meg ned aleine med den etter å ha levd med roguen noen uker hang også geipen.. smak og behag vet du
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Achillle
    Bare kjør på du, gir meg ideer og, hehe
    eller griller i skallen?

har noen planer, men hva som skjer vet jeg ette enda, har en annen litt småinterresant ide jeg driver å leiker med tanken på au. Men alt til sin tid... skal uansett bli spennende å se hva du velger til slutt
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som kanskje er litt å påpeke er hva EgilM skriver litt ovenfor; "MC275 er det råeste jeg har hørt på RF7". Alt kommer ann på personlige preferanser, og hadde det ikke vært for roguen til devilej, så hadde jeg nok falt pladask for mc2275. jeg har hørt den en gang tidligere, men da var det så kort lytteseanse, pluss at det var for mye tripping inn og ut av rommet med folka. Men når jeg fikk satt meg ned aleine med den etter å ha levd med roguen noen uker hang også geipen.. smak og behag vet du
    Jeg hørte på devilej sett oppsett for en mnd siden ca, spilte veldig pent, men mangla trykk, hvis du spør meg ihvertfall.. Liker å kjenne det i brøstet, hehe.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Joda, jeg tok den
    Angående rørpre så har jo du tatt den heeelt ut, og fett er det, men sjekket i min tid ut rimeligere alternativer som f.eks. Nordic Ming Da, og da ble det plutselig krasj med noe inngangsimpedanser på ICE-blokkene eller hva nå enn det var.
    utgangsimpedansen fra et par mingda ble målt på hifisentralen:
    "Den Ming Da (på norsk DingMa) har en utgangsimpedans på under 1 kohm. I praksis vil den drive alle inganger på 10 kohm eller mer helt uanstrengt.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eller griller i skallen?

har noen planer, men hva som skjer vet jeg ette enda, har en annen litt småinterresant ide jeg driver å leiker med tanken på au. Men alt til sin tid... skal uansett bli spennende å se hva du velger til slutt
    Det er jeg spent på og gitt.. Dyrt å ha det morro, hehe

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hørte på devilej sett oppsett for en mnd siden ca, spilte veldig pent, men mangla trykk, hvis du spør meg ihvertfall.. Liker å kjenne det i brøstet, hehe.
    det kan ikke hatt noe å gjøre med høytalera? Jeg vil ikke akkurat si at det mangle på trøkk på arrayene, regner med at devilej ikke sier seg helt uenig her Men joa, oberon tar de til et helt annet nivå når det gjelder reint trøkk. Morro å sitta i stolen å vibrere som, vel, bruk fantasien
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan ikke hatt noe å gjøre med høytalera? Jeg vil ikke akkurat si at det mangle på trøkk på arrayene, regner med at devilej ikke sier seg helt uenig her Men joa, oberon tar de til et helt annet nivå når det gjelder reint trøkk. Morro å sitta i stolen å vibrere som, vel, bruk fantasien
    Kan hende.. Derfor jeg heller går for rf7 en rf83..
    Devilej sa vel også at ikke alt ver optimalt stilt inn, siden han hadde kvittet seg men JmLab subbene...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan hende.. Derfor jeg heller går for rf7 en rf83..
    Devilej sa vel også at ikke alt ver optimalt stilt inn, siden han hadde kvittet seg men JmLab subbene...
    og det er vel ikke uten grunn at han byttet ut rf83 med de eldre klipschene jeg aldri husker navnet på.. Uten tvil en spennende mann å følge med på og lære av
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og det er vel ikke uten grunn at han byttet ut rf83 med de eldre klipschene jeg aldri husker navnet på.. Uten tvil en spennende mann å følge med på og lære av
    Hmm KSP400..? Ikke sikker jeg heller, hehe.
    Joda, selvfølgelig en spennende fyr å følge med på

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •