HDMI problemer med Onkyo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI problemer med Onkyo

Jeg har problemer med å få HDMI til å fungere via min nye TX-SR605.

Jeg har en Toshiba HD-XE1 og en Panasonic AE500 projektor. Frem til nå har jeg koplet projektoren til HD-XE1 ved hjelp av en DVI kabel og en DVI-HDMI overgang samt analoge kabler til receiver.

Nå har jeg kjøpt Onkyo-SR605 og planen var å benytte HDMI til å overføre både lyd og bilde til/via receiveren. Problemet er at jeg verken får lyd eller bilde når jeg går gjennom receiveren. For meg ser det ut som det er DHCP som feiler. Bildet på projektoren blinker og i displayet på både HD DVD spiller og receiver blinker HDMI. Hvis jeg slår av projectoren får jeg lyd via HDMI, men når denne står på får jeg ingen av delene.

"Exilgøteborgaren" på minhembio forumet ser ut til å ha nøyaktig samme problem som meg (han benytter PS3):
    Onkyo TX-SR605 vs TX-SR805E (samt 875 & 905) - Minhembio forum

Nå er jeg altså tilbake til å kjøre lyden via analoge kabler og bildet direkte til projektor.

Jeg har forsøkt å søke litt på google og ser at det er en del som hadde HDMI problemer også med forrige generasjon av denne receiveren. Er det noen her som har hatt tilsvarende problemer og eventuellt funnet en måte å få det til å fungere på?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du er tydeligvis ikke den eneste... på Prisjakt så kommenterer flere dette problemet....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •