Hjemmekinoløsning budsjett 10.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekinoløsning budsjett 10.000,-

Jeg er ganske fersk i dette gamet. Er ute etter en reciever + høytalere (i første omgang 2 stk) som skal være god på musikk (rock) samt skal kunne fungere som en "grei" hjemmekinoløsning. Stua er på ca 25 m2.

Har fått tips om Denon AVR-1508, Denon DVD-1740 og B&W DM686. Er dette en grei løsning? Noen tips til bedre kombinasjoner?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nesten se an behovet ditt. Løsningen du nevner er ikke så dum den, men hva trenger du egentlig? Hva slags skjerm bruker du? Hvilke kilder skal kobles til skjermen og receiveren?

Jeg tror egentlig jeg ville foreslått den rimeligste HD DVD-spilleren fra Toshiba (eller kanskje en PS3?), et par mindre gulvstående høyttalere (eller store stativhøyttalere), og den dyreste receiveren du mener du kan ta deg råd til.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er mest interessert i musikk, men ser at jeg nok ønsker å ha en surround-løsning om ikke lenge. Skjermen er en Hitachi Plasma 42-tommer og andre kilder som skal brukes blir dvd-spiller'n. Har ikke plass til gulvstående høytallere.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Denon forsterker og Dali høytalere.

Forsterker med litt flere watt en en helt ny er og anbefale, spør etter "lagersalg" hos hifi klubben... ;p

Høytalere siden du nevner rock må det være tøffe høytalere... godt egnet til filmlyd også...: Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •