Pioneer vsx 516 s.kraft nok ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer vsx 516 s.kraft nok ?

Har en pioneer vsx 516 som drar et par dynavoice f6 som fronter, et par 100w pioneer høyttalere og en cerwin vega cls c-6 center.
    vurderer å kjøpe et par f6 til, vil dette funke greit med tanke på kraft i receiveren ?
    Vurderer også sterkt å kjøpe en xtz w 10.16, er dette det beste alternativet i prisleiet rundt 3000 ?
    Håper noen kan gi meg noen svar, har ikke så peiling på hvor mye watt som trengs for å drive de forskjellige høyttalerne.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En gammel venn av meg kjører VSX-516 og F6 og sier det spiller kjempebra.. Dette utsagnet er veldig preget av at dette er noe av det eneste han har hørt, men han mener det spiller godt med bass.

F6 hadde sikkkert hatt godt av litt ekstra effekt, min 916 er oppgitt til 7x100Watt, men er målt helt ned til 5*45Watt og lavere... Det spiller fortsatt kanon hos meg, men det kan bli så mye bedre...

Jeg har sammenlignet de fleste Pioneer forsterkerene i prisleiet 1500-5000,- , og kom fra til at 916 var det beste men samtidig også det dyreste; Hvor bor du? Skal selge min nå som er 6 mnd gammel...

XTZ gir mye for pengene ja...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bor på kapp i oppland, så det blir nok litt langt å sende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •