Defekt Harman Kardon HK675, HJELP!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Defekt Harman Kardon HK675, HJELP!

Hei

Jeg klarte å miste forsterkeren min fra ca 30cm og ned i bakken.(var ikke tilkoblet) Ikke brutale greiene, den sto på en hylle og falt sånn halv slakkt ned. Ikke brutale greiene, MEN etter at jeg fikk fikset hyllen og koblet opp forsterkeren igjen så spiller den så og si ikke lyd på den ene siden Når jeg skrur opp volumet så hører jeg såvidt lyd fra den ødelagte siden.

Skrudde opp forsterkeren og så en liten kondensator som va svidd ganske stygt. Den gikk i oppløsning når jeg rørte den og det er brennt vekk litt på kretskortet.

Prøvte og fikse det selv, men det var mindre vellykket :P
    så det jeg lurer på er:

Er dette en dyr reperasjon hos et verksted? Kjøpte den brukt for 2000,- har ikke lyst å reparere den for samme beløpet

Er det noen flinke folk her inne som kunne tenkt seg betalt for å fikset det for meg? I rogaland!

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta og hør med nermeste elektro butikk, om de har noen de bruker til og ordne utstyr det ikke lengre er garanti på, kanskje det kan være en løsning.
    eller så kan du høre med en lokal skole som har elektro utdanning, om kanskje de kan se på den
    lykke til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •