Dette bør vel bli rimelig heftig?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, var de integrerte jeg tenkte på nå ja

Hvis jeg en gang skal bruke så mye på selve prosessor delen vil ja ha noe litt spesielt, så ikke naboen kan komme over å si at han har lillebroren til 5k å den nesten heeelt lik Litt på grensen, men dere skjønner.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Ja, var de integrerte jeg tenkte på nå ja

Hvis jeg en gang skal bruke så mye på selve prosessor delen vil ja ha noe litt spesielt, så ikke naboen kan komme over å si at han har lillebroren til 5k å den nesten heeelt lik Litt på grensen, men dere skjønner.
    Skjønner deg, men det er vel ikke allemannsprodukt. Det jeg synes er så genialt med Onkyoen (og Rotelen som jeg har nå) er at de har ytelse tilsvarende produkter som koster langt mer, og ser da ikke vitsen med å kjøpe dyrere produkt for samme ytelse eller innhold, men klart vil man ha noe mer særegent så skjønner jeg jo det Men det har en tendens til å koste mer enn smaker hehe :-D

Edit: Forøvrig håper jeg på at flere produsenter kommer med gode produkter i dette segmentet og innenfor denne kategorien. Håper jo litt på Marantz, men men..... er jo lov å håpe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •