Problemer med Lyngdorf TDA2200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Lyngdorf TDA2200

Jeg kjøpte en TDA2200 brukt for halvannen måned siden. Nå har jeg oppdaget at jeg ikke får lyd når jeg plugger ting i digitalutgang 4 (har prøvd PC direkte og PS3 via optisk->coax-omformer). Er det noen som har opplevd lignende problemer?

Jeg har kvittering for kjøp hos Klubben, vil det være problematisk å reklamere når det er et annet navn på kvitteringen? Sannsynligvis vil de gjenkjenne meg slik at det ikke blir så lett å dra den der "jo, det er meg".

Uansett har jeg kjøpskontrakt, så er jo en mulighet å få pengene tilbake av selger. På den annen side er jeg svært så fornøyd med forsterkeren, og har ingen interesse av å levere den tilbake

Har sendt mail til Lyngdorf sentralt, men ser ikke ut til at jeg får noe svar..

Noen tips?

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt jeg vet skulle det ikke spille noen rolle om det står en annens navn på kvitteringen. Du kunne jo ha sendt onkelen din for å handle for deg, f.eks. Garantien skulle vel være like god uansett?

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantien vil nok gjelde uansett, ja. Og dessuten tipper jeg at det egentlig ikke er en feil, men en eller annen innstilling som forårsaker problemet. Det er ganske heftige menyer på TDA 2200. Ta den med til en Hi-Fi Klubben-butikk og få dem til å hjelpe deg med det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •