receiver/forsterker til rundt 5000. hjelp :S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

receiver/forsterker til rundt 5000. hjelp :S

er totalt forvirret når det gjelder valg av receiver/forsterker, er jo så mye å velge mellom og forskjellige muligheter. har nettopp bestilt meg dynavoice m-65 front og proson 12"sub. og har fra før dali bak og senter. no trenger jeg bare en receiver/forsterker.vil ha en som jeg ikke trenger å bytte etter en liten stund. har tv. har ikke hdmi på tven. men det kommer. tenkte å kjøpe en epson tw700 prosjektor og snart. kommer snart en ps3 og håper jeg. men isåfall. er helt grønn på dette her, så er ikke lett.. men hva for en receiver/forsterker trenger jeg som kan drive dette og få mest muligt ut av bilde og lyd? og vil ha en som oppskalerer dvd filmer. har sett litt på 2 stk jeg lurer litt på. det er onkyo 674 og Harman/Kardon AVR245. er viktigt at de støtter full hd. noen som har litt mer peiling enn meg som kan hjelpe en forvirret stakkars? gjerne andre merker og. takker for svar :-D

Harman/Kardon AVR 247 - Netshop.no - pc data foto minne digital

ONKYO TX-SR674E receiver 7 x 150W sort - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er forresten forskjell på avr245 og avr247?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flere spm :P hvar er forskjellen på onkyo 604 og 605 :S og hvordan står disse mot 674? blir mer og mer forvirret her

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skjønte at 605 er nyere modell enn 604 no blir isåfall 605 fremfor 604 isåfall.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H/K 247 er som Onkyos 605 bare en nyere utgave, kraften i 245 og 247 er den samme.

Den kan vel nevnes at 605 nettopp fikk seg en EISA-award nå i budsjettklassen samt at den fikk 5 av 5 stjerner i What Hi-Fi?. I tilleg til at denne her HDMI 1.3a, mens H/K-en bare fungere som HDMI switcher, og kan ikke bruke lyden.

Onkyo Europe - Imaginative Sight & Sound

Den vil nok vare lengst teknisk sett og lyden bør nok være meget god med tanke på omtalen

EDIT:
    674 er en noe eldre modell, den har noe mer kraft enn 605, men mangler nok HDMI 1.3a. Effektforskjellen er ikke ulik i forhold til 605.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •