Onkyo TX-DS575x eller SONY STR-DE325

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-DS575x eller SONY STR-DE325

Hei

Lurer på hvilken av disse to som er det beste kjøpet for 1000 kr?

Specs:
    SONY STR-DE325
    Onkyo TX-DS575x
    Fant ikke så mange sider med gode specs. Kan ikke så mye om anlegg\recivere så all anbefaling tas med god takknemlighet

Newcomer Amrita sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vile nok gådt for onkyo'en der da den har suport for både dts og dolby digital suround
    hva jeg kan se på den sonyen er at den har i 4 ohm 90watt x5 og onkoen har i 6 ohm 100watt x5

kan også si at onkyo leverer knall produkter (kjent for å få mye får pengene) å dette har di gjort i mange år så om receiveren er gammel så kan den fremdeles levere knall lyd

sony og leverer jo bra produkter men til dem er jeg blitt litt skeptiske til etter at jeg klarte å smelte isoleringen på trådene i trafoen på en jeg hadde for endel år tilbake

gå for onkyon du ville jeg ha gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, foreldrene mine har hatt 2 onkyoer. Kan ikke huske hvilke moddeler, men den første sluttet å fungere etter ca 5 år. De kjøpte en ny onkyo i 2001, den hold helt til i år når den pluttselig tok fyr (stikkflammer).

Har med andre ord ikke den beste erfaringen med onkyo. Men det kan hende bruken har noe å si. De sto på hele tiden, ikke på standby engang. At noen har koblet feil kan og kansje ha noe å si.

Siden onkyen gir mest effekt blir det alikevell den. Lyden jeg fikk fra det merket har vert bra.

Newcomer Amrita sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synn å høre du har vert plaget med dem
    håper både du og jeg slipper slikt igen
    for er d noe som er surt så er d at ting ryker når du ikke har penger i lomma til å springe å kjøpe ny samme dag

åssen man bruker ting er jo en grunn til at ting ryker også feilkoblinger bare ikke gjør samme som jeg gjorde på min sony skrudde av beina for å få plass til den i steriobenken

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •