Harman/Kardon AVR745 vs DENON AVR-3808

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer WOLB sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman/Kardon AVR745 vs DENON AVR-3808

Noen med råd eller tipps? Skal brukes til å mate en array center og noen mindre jbl bakhøytalere.i front blir array 1400 drevet av effekt trinn. Hva vil fungere best er vel mitt spørsmål da. bruke ørene er ett vanlig svar men ettersom jeg ikke har mulighet til å prøve denonen hjemme blir det problematisk, så da spør jeg dere synsere Nå er h/k en på tilbud så prismessig er desse like. Heller litt mot h/k men aventer med kjøp til jeg har fått deres dom. Takker for sakelige svar

Newcomer CosmoK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte selv H/K sin 745 denne uken, siden jeg ble mektig imponert etter å ha "opplevd" den hjemme hos bestekompisen en god stund nå. Han har hatt den stående i den så å si tomme stuen hans i noen uker, også koblet opp mot JBL høytalere, og den lyden er noe vanvittig stram (mye takket Studio L høytalerene, uten tvil). Det var ialtfall det lydbildet jeg var interessert i, siden jeg kommer til å bruke den sammen med ulike høytaler par som sekundær referanse når jeg jobber med musikkproduksjon (dvs. for sammenligning med noen Mackie nærfelts monitorer). Det blir et midlertidig oppsett, siden jeg holder enda på å bygge ny hjemmekino... bare greit for å sjekke at låter ikke høres ut som søppel på andre høytalere/anlegg før man begynner med mastring.

For 16 lapper hos HFC som introduksjonstilbud er 745'en et vanvittig bra kjøp, så jeg slo til mens jeg hadde sjansen.

Newcomer WOLB sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har h/k en på hjemlån denne hegen , så får jeg i alle fall gjøre meg opp en mening om den =) UTROLIG bra service hos hifisenterkjeden i ålesund,bare så det er sakt.

Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes du denonen er mere raffinert på høyt volum enn Harmon Kardonen ?
    Fortell oss litt hva du synes, du som prøver

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke bare en finger på H/K mot Denon.... Harman / Kardon's AMP del er helt sinnsyk, varm lyd som i Primare men også detaljert som i f.eks Hegel.

AVR745 er en KANON reciever som jeg ikke en gang ville vært i tvil om å velge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •