Etter en fin dag på messa i Horten har jeg fått noen tanker om utskifting av forsterkeroppsettet.( en svært smitsom snue etter slike seanser har jeg hørt) Har Nad silverline s100 og s 200 og JBL 260 TL. Det låter helt fint, men har bare fått lyst til å prøve noe annet. Har tanker om Parasound Halo P3 og A21. Tenker at mannen bak de amerikanske Parasound Halo konstruksjonene, John Curl, er også knyttet opp mot Mark Levison. Har så vidt meg bekjent hørt at JBL i mange år har brukt ML som referanse under utviklingen av sine høyttalere. Så teoretisk sett kunne det tenkes at Parasound kan lage vei i vellinga. Har tidligere lest på forumet at Devilej har forsøkt A21 på JBL 260 TL, men funnet at Thule gir bedre dynamikk. Er det noen flere som har dratt noen erfaringer rundt dette? Jeg bare lurer...... Kommer muligens til å låne med meg et sett hjem når det klaffer. Kanskje det blir et sett silverline s 100 og s200 til salgs for nadentusiastene etter hver. Eller kanskje det viser seg at nadene tar innersvingen når det kommer til stykke.