Hvorfor større interesse på HK 8500 receiver enn Pioneer VSA-AX10i?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor større interesse på HK 8500 receiver enn Pioneer VSA-AX10i?

Hei
    Prøver å selge min strøkne Pioneer VSA-AX10i på torget, men etter hva jeg ser på interessen til andre hjemmekinoforsterkere som HK 8500, så synes interessen for 8500 faktisk større, noe jeg overhodet ikke fatter, da jeg tenkte Pioneer VSA-AX10i var i en helt annen klasse, det vil si bedre. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller noe jeg har misforstått siden interessen syns større for en mindre og billigere forsterker enn min egen?. Yamaha RX-V2700 gikk med en gang, så det var mye mer interesse også for Yamahaen enn Pioneeren

Når det gjelder pris på min, må det sies å være billig

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde kjøpt den tvert jeg hvis jeg hadde cash. (så burde den helst ha vært svart) Tar du avbetaling? :P

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jones
    Hadde kjøpt den tvert jeg hvis jeg hadde cash. (så burde den helst ha vært svart) Tar du avbetaling? :P
    Hehe, nei jeg tar nok ikke avbetaling

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte meg det =)

Men noe av årsaken er nok enkel, det er en betydelige større kundegruppe blant de som ser etter forsterkere i klassen 5-8000 enn 12-15 000. Men for all del, prisen er MEGET bra, jeg har sikla på denne lenge, hadde timingen vært litt annerledes kunne jeg fort ha kjøpt den. Gi meg en PM hvis du ikke selger den, så kan jeg evt. gi beskjed når jeg har mulighet til å kjøpe den.

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jones
    Tenkte meg det =)

Men noe av årsaken er nok enkel, det er en betydelige større kundegruppe blant de som ser etter forsterkere i klassen 5-8000 enn 12-15 000. Men for all del, prisen er MEGET bra, jeg har sikla på denne lenge, hadde timingen vært litt annerledes kunne jeg fort ha kjøpt den. Gi meg en PM hvis du ikke selger den, så kan jeg evt. gi beskjed når jeg har mulighet til å kjøpe den.

Angående pris så jeg en HK 8500 på torget til 10 lapper, altså bare 3 mindre enn hva jeg forlanger, men likevel er altså interessen større på 8500n. Jeg gir deg pm hvis jeg ikke skulle få solgt den

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja... merkelig det der. det gikk en rotel rsp1068 på røde rappet sist uke, med flere interesserte. når jeg selv har avertert en slik en rett etterpå, med lavere pris, var det null interesse. feil farge?????

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •