Denon 2307 og Xbox, komponent til HDMI konvertering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Denon 2307 og Xbox, komponent til HDMI konvertering

Fikk nylig min Denon 2307, og er meget fornøyd med muligheten til å bruke HDMI.

Har imidlertid støtt på et problem, som godt kan skyldes at jeg ikke kan så mye om recievere.

Jeg har koblet min gamle Xbox (altså ikke 360) til Denon 2307 via komponentkabel. Jeg vet boksen sender 720p, da jeg har hatt den koblet til LCD-skjermen tidligere.

Problemet er at jeg ikke får noe signal på skjermen når det går gjennom receiveren.

Jeg har forsøkt å sette Video convert i video setup til on/off, uten resultat.

Er det noen som har greie på dette, som kan si noe om hva som kan være grunnen til at signalet ikke kommer gjennom på HDMI output?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av vhaaland
    Fikk nylig min Denon 2307, og er meget fornøyd med muligheten til å bruke HDMI.

Har imidlertid støtt på et problem, som godt kan skyldes at jeg ikke kan så mye om recievere.

Jeg har koblet min gamle Xbox (altså ikke 360) til Denon 2307 via komponentkabel. Jeg vet boksen sender 720p, da jeg har hatt den koblet til LCD-skjermen tidligere.

Problemet er at jeg ikke får noe signal på skjermen når det går gjennom receiveren.

Jeg har forsøkt å sette Video convert i video setup til on/off, uten resultat.

Er det noen som har greie på dette, som kan si noe om hva som kan være grunnen til at signalet ikke kommer gjennom på HDMI output?
    Du må tildele component på forsterkeren din i menyen for component...på samme måte som du gjør da du bruker Hdmi.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •