Hvilken av disse 2 Reciverne.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken av disse 2 Reciverne.

Hviken av disse Reciverne ville dere ha godt for.
    1:Yamaha RX-V1800
    2ENON AVR-4308 Hjemmekinoreceiver

Yamaha får du mye for pengene i forhold til Denonen.
    Kom med utspill folkens.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får to HDMI ut med Denonen + nettverksmuligheter, det er den utstyrsmessige hovedforskjellen. Ellers ville jeg valgt basert på receivernes match med dine høyttalere og elektronikk forøvrig, samt lommeboken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker ikke på lommeboka her, jeg tenker på hva som dere tror kan være best. Jeg har pr i dag Høytaler i fra kef
    Hovedhøytalerene er Kef 104/2.
    Dem har snart gått ut på Dato
    Kom et forslag til høytaler da feks til Denoen sin Reciver eller Yamaha sin.

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av binders
    Jeg tenker ikke på lommeboka her, jeg tenker på hva som dere tror kan være best. Jeg har pr i dag Høytaler i fra kef
    Hovedhøytalerene er Kef 104/2.
    Dem har snart gått ut på Dato
    Kom et forslag til høytaler da feks til Denoen sin Reciver eller Yamaha sin.
    yamaha til klipsh??(slik det skrives?)
    denon til dali eller b&w? bare noen forslag

Newcomer Arien sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg valgt Yamaha, siden jeg liker lyden i den bedre enn Denon. Synes også selv at Yamahaen virket kraftigere enn Denon. Men da sammenlignet jeg 1700 mot 3806.

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt denon mot yamaha, men har god erfaring med denon så langt.
    Men vil ikke annbefale deg å kjøre dali sammen med denon, da dette ofte kan bli litt for lyst i mine ører.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja folkens da er Denonen AVR-4308 i hus, så nå forsvinner Yamaha RX-V1200 ut av huset. Blir spennende og høre på denne Reciveren kontra denne Yamahan som nå jeg har hatt i noen år. Må bare si det at Yamahan har jeg vært veldig glad i. Den har spilt godt på alt i fra cd til dvd filmer.
    Jeg hørte på denne AVR-4308 på Hifiklubben i dag og må si jeg er litt skeptisk fordi jeg synnes det manglet litt trøkk i spilleren. Mulig det hadde noe med disse høytalerene de spilte opp i mot. Mener det var noe som het Dali ikon 7 Høyttalere eller noe slikt. Hvis ikke AVR-4308 fungerer til mine altspisende høytalere så er det bare og bytte denne, ja da feks til Yamaha RX-V1800.
    En liten annen ting her at samtidig så kjøpte jeg DVD-3930 så mulig jeg får dobbel morro. Ja jeg vet at mulig skulle ventet på HD-DVD spilleren men jeg klarte ikke dy meg. Lever kun en gang,så jeg tro til.
    Så i kveld er det Julaften i stua håper bare kablinga går knirkefritt slik at det ikke blir så mye pes. Kommer med mere tilbakemeldinger etter jeg har fått satt denne galskapen i gang:-D :-D

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av binders
    Ja folkens da er Denonen AVR-4308 i hus, så nå forsvinner Yamaha RX-V1200 ut av huset. Blir spennende og høre på denne Reciveren kontra denne Yamahan som nå jeg har hatt i noen år. Må bare si det at Yamahan har jeg vært veldig glad i. Den har spilt godt på alt i fra cd til dvd filmer.
    Jeg hørte på denne AVR-4308 på Hifiklubben i dag og må si jeg er litt skeptisk fordi jeg synnes det manglet litt trøkk i spilleren. Mulig det hadde noe med disse høytalerene de spilte opp i mot. Mener det var noe som het Dali ikon 7 Høyttalere eller noe slikt. Hvis ikke AVR-4308 fungerer til mine altspisende høytalere så er det bare og bytte denne, ja da feks til Yamaha RX-V1800.
    En liten annen ting her at samtidig så kjøpte jeg DVD-3930 så mulig jeg får dobbel morro. Ja jeg vet at mulig skulle ventet på HD-DVD spilleren men jeg klarte ikke dy meg. Lever kun en gang,så jeg tro til.
    Så i kveld er det Julaften i stua håper bare kablinga går knirkefritt slik at det ikke blir så mye pes. Kommer med mere tilbakemeldinger etter jeg har fått satt denne galskapen i gang:-D :-D
    Grattis håper du ble fornøyd

Newcomer Arien sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis. Du får si hva du synes om din nye forsterker da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •