Bør jeg bytte forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bør jeg bytte forsterker?

Hei
    Har kjøpt meg en Harman/kardon HK 970 forsterker som jeg nå bruker ilag med Dynavoice m-65. Har også Xbox 360. Slik jeg har det nå fungerer dette veldig bra.
    Problemet er bare at iløpet av de neste ukene kommer det både LCD-tv og en HTPC på plass i leiligheten min. Stor sannsynlighet for en slags ordning med parabol også.
    Jeg har verken HDMI, eller optisk inngang på forsterkeren, så vil det si at jeg ikke får skikkelig lyd fra HTPC'n? Det enkleste her ville vel vært å hatt en forsterker med et par hdmi innganger, og en ut. + en optisk inngang. Eller tar jeg helt feil nå?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andywerk
    Hei
    Har kjøpt meg en Harman/kardon HK 970 forsterker som jeg nå bruker ilag med Dynavoice m-65. Har også Xbox 360. Slik jeg har det nå fungerer dette veldig bra.
    Problemet er bare at iløpet av de neste ukene kommer det både LCD-tv og en HTPC på plass i leiligheten min. Stor sannsynlighet for en slags ordning med parabol også.
    Jeg har verken HDMI, eller optisk inngang på forsterkeren, så vil det si at jeg ikke får skikkelig lyd fra HTPC'n? Det enkleste her ville vel vært å hatt en forsterker med et par hdmi innganger, og en ut. + en optisk inngang. Eller tar jeg helt feil nå?
    Det er ikke noe problem å kjøre stereolyd fra pc analogt, men ønsker du hdmi-switch og digital lydoverføring må du nok over på en surround-receiver
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •