Er videooppskalering best gjennom Yamaha RXV1700 eller Playstation 3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er videooppskalering best gjennom Yamaha RXV1700 eller Playstation 3?

Hei alle entusiaster,

Jeg har et spm som jeg av ren latskap ikke har giddet å prøve i praksis enda, men hva vil være beste måte å oppskalere DVD filmer til 1080i på?

Alternativet er å enten la min Playstation 3 oppskalere, eller å la Yamahaen gjøre det.

slik utstyret står nå lar jeg ps3en oppskalere DVD til 1080i. Yamahaen har også oppskalering aktivert, men i praksis så er det vel PS3en som tar seg av dette siden det er dette leddet som opmgjør til 1080i slik at jeg går it fra at bildesignalet bare kjøres urørt gjennom Yamahaen.

Innspill på dette temaet noen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av janullrich77
    Hei alle entusiaster,

Jeg har et spm som jeg av ren latskap ikke har giddet å prøve i praksis enda, men hva vil være beste måte å oppskalere DVD filmer til 1080i på?

Alternativet er å enten la min Playstation 3 oppskalere, eller å la Yamahaen gjøre det.

slik utstyret står nå lar jeg ps3en oppskalere DVD til 1080i. Yamahaen har også oppskalering aktivert, men i praksis så er det vel PS3en som tar seg av dette siden det er dette leddet som opmgjør til 1080i slik at jeg går it fra at bildesignalet bare kjøres urørt gjennom Yamahaen.

Innspill på dette temaet noen?
    Prøvde dette selv i går, og fant selvsagt ut at yamahaen min ikke oppskalerer hdmi signaler, så det får ps3en stå for. case closed.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •