Nad C320bee

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Nad C320bee

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Nad C320bee

Jeg har et par Bang&Olufsen S-45 II høyttalere. De er kanskje ikke akkurat monstre, men helt ålreite til mitt bruk. Men forsterkeren min er kanskje heller tvilsom, en Hitachi HRD-MD30, hvis det sier noen noe(noe jeg tviler på. Har lenge prøvd å finne noen som helst informasjon om den på nettet, uten hell... vet ikke engang effekten på den).

Så jeg bestemte meg for å kjøpe en ny. Ettersom jeg har et heller begrenset budsjett, kjøpte jeg noe på tilbud; en NAD C320BEE til 2000 kr. Jeg har ikke fått den ennå, men jeg lurer: var det et godt kjøp? Er det en god forsterker til høyttalerne mine?

Ettersom jeg er relativt fersk i hifi-verdenen lurte jeg på om dere kanskje kunne opplyse meg...?

På forhånd takk
    Mats

Edit: Noe info om høyttalerne http://www.bang-olufsen.com/page.asp...Vox%20S%2045-2

Newcomer xpon8 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå er ikke jeg noen spesielt stor fan av B&O, og har følgelig ikke hørt på disse høyttalerene. Det jeg kan si er at du har bestilt deg en god liten forsterker som du vil ha mye glede av. Selv har jeg hatt en gammel versjon av denne (NAD 3240PE) siden begynnelsen av 90-tallet, og har veeeldig vanskelig for å kvitte meg med den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •