surround receivere med nettverkstilkobling og USB?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

surround receivere med nettverkstilkobling og USB?

Hvilke surround receivere finnes med PC-nettverkstilgang for henting av musikk osv, og USB-port for avspilling av musikk osv fra MP3spiller eller ekstern harddisk?

Jeg hadde først tenkt å kjøpe enten Onkyo TX605/705, Denon AVR2807/2808, eller på budsjettsiden Yamaha RXV 661, men tanken på USB/Lan ble litt for spennende til at jeg kan handle før jeg ser om det er opnåelig økonomisk og kvalitetsmessig.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skullerud
    Hvilke surround receivere finnes med PC-nettverkstilgang for henting av musikk osv, og USB-port for avspilling av musikk osv fra MP3spiller eller ekstern harddisk?

Jeg hadde først tenkt å kjøpe enten Onkyo TX605/705, Denon AVR2807/2808, eller på budsjettsiden Yamaha RXV 661, men tanken på USB/Lan ble litt for spennende til at jeg kan handle før jeg ser om det er opnåelig økonomisk og kvalitetsmessig.

Jeg har Pioneer vsx-1016, denne har USB tilkobling. men jeg lot meg lure til å tro at jeg kunne spille av fra ekstern harddisk via denne, men det går altså ikke. fikk mail fra pioneer om at det kun er ment for enkelte minnebrikker.. ubrukelig feature men men.

Uansett hvis du skal ha en du tenker å spille av fra ekstern harddisk, forsikre deg om at recievern støtter dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kentri
    Jeg har Pioneer vsx-1016, denne har USB tilkobling. men jeg lot meg lure til å tro at jeg kunne spille av fra ekstern harddisk via denne, men det går altså ikke. fikk mail fra pioneer om at det kun er ment for enkelte minnebrikker.. ubrukelig feature men men.

Uansett hvis du skal ha en du tenker å spille av fra ekstern harddisk, forsikre deg om at recievern støtter dette.
    Fant en Yamaha RX-N600 hos fyndbörsen.se, som har disse featurene. Billig var den også, men den har ikke HDMi switching eller scaling, så da er den ikke interessant. Men når den kan ha det, må det vel være andre som har det også?

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet at Denon sine toppmodeller (av den nye typen) har både Lan og USB, men de er kanskje litt dyre...

Ellers så er jeg ikke sikker på de andre merkene, vet noen har enten det ene eller det andre, men hvem som har begge er jeg litt usikker på (spesielt med hensyn til de nye modellene som kommer)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennis1982
    Vet at Denon sine toppmodeller (av den nye typen) har både Lan og USB, men de er kanskje litt dyre...

Ellers så er jeg ikke sikker på de andre merkene, vet noen har enten det ene eller det andre, men hvem som har begge er jeg litt usikker på (spesielt med hensyn til de nye modellene som kommer)
    jeg sitter og researcher on the fly her, og har i tilegg til Denon AVR3808, funnet Yamaha RX-V2700 som skal ha nettverkstilkobling.
    Jeg begynner å bli sugen på Denon, men jeg synes prisen er i stiveste laget. Hadde holdt med 2808 liksom.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer AX4ASi har USB som funker mot PC. Men du må da styre alt fra PCen. Den tar over som lydkort.

Denon 4306 har også nettverkskontakt hvis jeg ikke husker feil. Denne har jo sunket i pris i det siste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •