Komponent videoswitching for Denon AVR 2106?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Komponent videoswitching for Denon AVR 2106?

Hei,

Jeg har en Denon AVR 2106, og i produktbeskrivelsen står det:

"Benytter du deg av komponentutgangen kan du også nyte godt av den innbygde videoswithingen. Den lar deg fritt velge mellom tre forskjellige innganger med hele 100 MHz båndbredde. Via en felles utgang kan du sende signalet videre i HDTV-klar kvalitet, så du alltid får maksimalt ut av utstyret ditt. Nok en gang viser Denon at de har både forbrukeren og fremtiden i tankene når de lager lyd- og bildeutstyr."

Dette er hentet ut fra hifi-klubben sin beskrivelse av receiveren.

Har forsterkeren koblet opp mot en fremviser via s-video og komponentkablene. Videoswitching på s-video fungerer helt fint, men når jeg skal bruke komponent inngangen på fremviser står det: "ingen kobling til komponentinngang".

Jeg sliter med å finne et valg på receiver hvor man faktisk velger hvilken av de tre komponent inngangene man skal bruke, i det hele tatt står det svært lite om komponent tilkobling i manualen til receiver.

Er det noen som har hatt samme problem, evt noen som kan gi meg tips om hva feilen kan være? Har lyst til å bruke de nye komponentkablenen mine til xbox/wii, og ikke s-video...:?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som har noe å komme med her?