til dere med Onkyo 875 - antennesignal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

til dere med Onkyo 875 - antennesignal

Tenkte det må være lurt å få skalert dette signalet av HQV Reon chippen også. Da jeg har en full HD skjerm med dårlig skalerer. Har ikke mottatt min 875 enda, men hvordan kobler man opp dette. Er det antennesignal rett inn, eller må man ha en boks/dekoder som gjør om antennesignalet til f.eks komponent ?

Noen som vet ?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanlig antennesignal er det samme som kompositt, regner med at du har enten analog kabel-tv eller en antenne på taket?

875 har ingen direkte antenneinngang, men derimot flust av vanlige gule komposittinnganger.

Selv har jeg en digitalboks (kabel-tv), som jeg skal sende via Scart RGB til en komponentadapter og inn i min 905 for å la den oppskalere ut gjennom HDMI.

I ditt tilfelle vet jeg ikke hva som blir det enkleste, så lenge du ikke har noen eksterne bokser...

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

875

875 oppskaler kompositt til 1080p. Komponent kilder med opp til 1080i blir oppskalert til 1080p.

Funker meget bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Greit at den fungerer med kompositt

Problemer er at den jo ikke har antenne inngang. Må ha en eller annen boks mellom da skjønner jeg. Har Canal Digital her jeg bor nå i vanlig antenneformat. Får ringe å høre hva de har å tilby av andre løsninger. Snart dukker min 52" LCD opp og da er nok ikke analogt antennesignal helt tingen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •