Marantz PM 14 KI MKII - erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz PM 14 KI MKII - erfaringer?

Har fått tilbud på en utstillings modell av typen Marantz PM 14 KI MKII og lurer i den forbindelse på om noen har erfaring med denne integrerte forsterkeren? Jeg finner svært lite (les; ingen) informasjon/tester av den på nettet. Selger sier nyprisen var 29.990,- og han vil selge den for 14.990,-. Er dette en ok pris?
    Forsterkeren er ubrukt, men har stått til utstilling 3-4 år visstnok.

Har lite erfaring med "dyrt" hifi utstyr, men ønsker å investere i et godt anlegg til nytt hus i nær fremtid. Personlig budsjett er på 50-60.000 totalt for høyttalere, cd spiller og forsterker. Forslag til alternative oppsett/systemer tas imot med stor takk. Det er viktig for meg at det er visuelt matchende komponenter.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddvarness
    Har fått tilbud på en utstillings modell av typen Marantz PM 14 KI MKII og lurer i den forbindelse på om noen har erfaring med denne integrerte forsterkeren? Jeg finner svært lite (les; ingen) informasjon/tester av den på nettet. Selger sier nyprisen var 29.990,- og han vil selge den for 14.990,-. Er dette en ok pris?
    Forsterkeren er ubrukt, men har stått til utstilling 3-4 år visstnok.

Har lite erfaring med "dyrt" hifi utstyr, men ønsker å investere i et godt anlegg til nytt hus i nær fremtid. Personlig budsjett er på 50-60.000 totalt for høyttalere, cd spiller og forsterker. Forslag til alternative oppsett/systemer tas imot med stor takk. Det er viktig for meg at det er visuelt matchende komponenter.
    Veldig god forsterker og storebroren til PM17 som jeg en gang vurderte på lik linje med feks. ECI3. Prisen er i-og-for-seg god, men siden dette er modeller som er avløst av nyere modeller for 2-3 år siden + den er demo, ville jeg prøvd å kanskje pruta litt? Vet om endel butikker som selger sine 1år gamle PM 15-demoer for 8-9K..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Marantz PM 14 KI MKII + CD 17 KI MKII + ST 17 = hva for no?

Takker for svar på tråden her, men skulle ønske flere kunne skilte med erfaringer...

Fikk nå en pakke pris på utstillings sett som følger:

Marantz PM 14 KI MKII
    Marantz CD 17 MKII
    Marantz ST 17
    = 23.000,-

Dette er i følge selger 50% av nypris for 3-4 år siden. Er dette et habilt system for en potensiel stereo fantast? Vurderer i tilfelle Gallo Ref 3.1 eller Patos Symphonic III, men burde kanskje høre disse spille sammen først. Noen meninger omkring dette oppsettet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •