Tips til ny forsterker... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av csharp
    Mori, jeg fant den Arcam AVR200 ampen på avtorget her ja, og den virker forsåvidt interessant - har sendt en melding til selger nå.

Vil du si at denne er bedre enn en ny NAD?

Jeg er litt skeptisk siden den er såpass "gammel", regner jo med at utviklingen går fremover på dette feltet også.....
    Du er optimist hvis du tror utviklingen går noe stort framover når det gjelder flerkanalsforsterkere altså......
    F. eks kjøpte jeg en Yamaha Rx-V595 i 99 og da var den allerede et år gammel.
    Så for 3-4 år siden oppgraderte jeg til Rx-V650 og utenom DTS dekoding var det en dårligere forsterker på alle måter selv om effekten og modellnavnet var høyere.
    Etter min mening blir recivere fylt med diverse fancy løsninger som skal være en "forbedring" som en form for salgstriks, den nye må være bedre enn den gamle.
    Arcamen er nok ganske vass.
    Uten å ha hørt den så tror jeg HK har produsert en digital sorroundsak som ikke tar så mye plass

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmmmm...
    Mitt inntrykk av Conceptene er at de låter veldig safe, og at mørke forsterkere blir litt udynamiske. Vil tro at den friske klangen og ikke minst at de leverer bra med strøm, ja nesten så mye so integrerte kan være ett pluss..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres jo forsåvidt veldig bra ut....bare synd at selgeren på AVForum ikke ser ut til å svare på e-posten jeg sendte :-(

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gi fyren litt tid mann Pogwaq svarer deg nok.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jada han skal få litt mer tid....er bare det at jeg er uuuuutrolig utålmodig når ting skal handles inn, da skal det helst ha skjedd i går :-)

I tillegg skal jeg dra til syden en uke i morgen tidlig, så da blir det ikke noe handling før neste helg ser det ut til ....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æsj, har fortsatt ikke fått noe svar på e-postene men ser at annonsen nå står som "Solgt", så da er det vel noen andre som har kjøpt den.

Spørs om ikke det blir NAD likevel da...den har jo Pre-Out så kan jo evt koble til en NAD 216 eller noe senere om det skulle blir for puslete.

Er det en brukbar plan tro?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du ikke bor så langt fra hi fi klubben så kan du jo få koblet til nad'en på Concept 8. Om du er fornøyd, ja så er det greit.

Jeg ville heller hatt litt is i magen, og sett ann bruktbørsene. Ta deg litt fri fra grublingen med sydenturen din, så leter du aktivt på bruktbørsene når du kommer hjem. Det dukker alltids opp noe bra. Litt av halve morroa er jo å lete/lese seg ihel

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •