Yamaha RX-797 vs Xindak XA-6950v vs NAD C320BEE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Yamaha RX-797 vs Xindak XA-6950v vs NAD C320BEE

Skal ha ny forsterkarar, og er foreløpig disse det står om. Har litt problemar med å velje, så kjem til dykk for hjelp. Skal brukast saman med Dynavoice F6 og Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook. Tar gjerne imot anbefalingar innan same prisklasse. Ikkje tenk så mykje på pris når det gjeld dei tre eg står mellom no. Det eg ser etter er best mogleg lydkvalitet og valmogelegheit. Eg vil ha moglegheita til å tilpasse lyden til mitt bruk så mykje så mogleg. Hadde det ikkje vore for det siste kravet mitt, hadde Xindaken vore det definitive valet. Ettersom eg har forstått det er det derimot ikkje mogleg å stille på noko så enkelt som bass/treble, og den blir då langt mindre aktuell. Eg er derimot villeg til å ofre det om lydkvaliteten er mykje betre. Yamahaen er for augeblikket mest aktuell. Den har display, som gjer jobben mykje enklare, og den kan kjøpast der eg skal kjøpe mykje anna ("storhandel" på gong). NADen er det siste tilskotet til mine valskvaler. Det ser ut til at den er full av kraft, og som eg har forstått det er NAD eit utruleg bra merke, og kan dermed ikkje forestille meg at det ikkje er eit godt kjøp, men det beste? Som sagt, ikkje tenk på pris her. Nokon hundrelappar skal ikkje få avgjere noko som helst.

Takkar på førehand for all hjelp! =)
    Er forresten litt viktig at eg får svar innan søndag kveld, så ikkje nøl med å svare!

Newcomer Thoros sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det sånn,så trenger man strengt tatt ikke den valgmuligheten i dag at man kan farge lyden med bass/terble. Gode forsterkere trenger ikke disse mulighetene. Disse innstillingene er ikke nødvendige på feks.Xindax for lydkvaliteten er meget god sett i forhold kvalitet/pris. Kan på det varmeste anbefales.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    638
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville uten tvil valgt Xindak'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får vel bli den då. Håper eg får eit vinnande bud å nærmaste framtid (må bruke drittforsterkar frå JVC inntil då). =)

Når eg først er i gang, er det eit par ting eg lurar på:
    Er det mogleg å hente varene i butikken når man bestiller frå Hi-Fi Klubben? Skulle gjerne hatt kabel derifrå, og moglegeins spikes.

Har høyrt at man kan bruke ting som nøkkelringar og skumgummi til det same (som spikes), fungerer dette like bra (såpass bra at det ikkje er vits å bruke 600 på spikes til 800 kroners høgtalarar)?

Svært takknemleg for all hjelpa! =)

edit: Gjer det noko at eg brukar høgtalarane på ein dårleg forsterkar ei lita stund før eg får Xindaken (mao. begynner å spele dei inn med ein mykje dårlegare forsterkar)?

Newcomer Thoros sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror at du kan få tak i billigere spikes enn til 600.

Når det gjelder innspilling av høytalere har det ikke noe betydning at den forsterkeren du har er dårlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigaste eg fant var nokon til 450 frå eit ukjend merke på komplett.no, og då er det vel like greitt å kjøpe nokon til 600 frå Dali? Kor kan eg få billigare spikes med underlag enn dette (eller treng eg ikkje underlag kanskje? For då blir dei frå komplett 150 kr billigare)?
    Ein ting eg gløymde å sei er at forsterkaren MÅ ha optisk då alternativet er 3,5mm jack. Yamahaen såg faktisk ikkje ut til å ha det, så er det nokon som veit om Xindaken/NAden har det?

edit: Nokon som kan hjelpe meg å finne høgtalarkabel og toslink på komplett/netshop? Foreløpig ser det ut til å bli Hama 30727, Høyttalerkabel 2X 1.5MM 5M og Audio Digital Cable 2,0m Toslink <- -> Toslink. Blei anbefalt ein frå Hi-Fi Klubben, men sidan eg ikkje veit om det er mogleg å hente varene i butikken, så tar eg ikkje sjansen (skal som sagt allereie kjøpe noko frå komplett/netshop).

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    su får spikes til 150 spenn på biltema for 4 stk,

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no bestemt meg for dette:

Xindak XA-6950/XA-6950v
    Dynavoice M-65/F6
    Tatung V32MCHK 32" LCD-TV
    Creative X-Fi Xmod

Ekstra:
    4 x 2m QED Original (usikker på om eg får meir enn ein kabel, det finn eg vel ut i butikken)
    Belkin PureAV VGA 3,6m
    Belkin PureAV 3.5mm til 2xRCA 2.1m
    Spikes m/underlag frå Biltema

Alt av signalar skal kome frå ein berbar pc som skal fungere som HTPC.
    Grunnen til at eg har sat opp to forsterkarar og høgtalarar, er fordi eg berre kjøper dei dyre om eg får ein god pris (skal kjøpast på netthandelen, så kva prisen blir er litt tilfeldig). Litt usikker på høgtalarkabel. Diverse testar viser jo at billegkablar held i massevis.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny forsterker

Hei.
    Har du i dag en Yamaha RX797SW ??
    vurderer og kjøpe meg en, men er litt usikker.
    Er du fornøyd med din ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0