marantz sr4001 - Pioneer PDP-4270XA hdcp - hdmi problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question marantz sr4001 - Pioneer PDP-4270XA hdcp - hdmi problem

Off først nå oppdaga jeg det, har her hjemme en marantz sr-4001 reciver, den har 2 hdmi innganger og en hdmi utganger.. jeg kjøpte meg nettopp et Pioneer PDP-4270XA på tilbud siden dette er en utgått modell fikk jeg den for 13.000 syns det var en ok pris det.

Tv en har bare en hdmi inngang og jeg syntest ikke det var noe problem ettersom Reciveren min hadde to hdmi innganger.....

Men NEI dette gikk ikke som jeg hadde tenkt... jeg satt her og prøvde frem og tilbake fikk det ikke til, pc en min som har hdmi inngang fant reciveren så koblingen mellom pc og reciver var ok, men problemet var mellom reciver og tv... leste i bruksanvisningen til reciveren men sto ikke noe der, helt til jeg fant den online bruksanvisningen og der sto det jo...

At det er hdcp ut fra reciveren og ingen pioneer tv sikkert ikke andre heller har dette.. så nå.. hva gjør jeg??

selges det hdmi switsher slik du kan velge kanal 1 eller 2 hvis du vil ha mer enheter koblet til? eller kan jeg jukse vekk hdcp???

Hilsen en fortvilet :P

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)