Brukererfaringer ønskes: Denon AVR-1907 & H/K 3380

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukererfaringer ønskes: Denon AVR-1907 & H/K 3380

Har du erfaringer med enten Denon AVR-1907 eller Harman/Kardon 3380 (eventuelt 3480)? Da er jeg interessert i å høre hva du synes.

Beskriv bruksområdet ditt (musikk/film) og hvilke andre komponenter du bruker (høyttalere/signalkilder).

Så kommer det viktigste av alt; hvilke pluss og minus har du oppdaget ved produktet?? Brukervennlighet? Tilkoblingsmuligheter?

Alle tilbakemeldinger mottas med takk, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke av disse produktene som passer meg og mitt bruk mest!

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg ikke forstår deg men H/K 3380 er en STEREO reciver, 2 kanaler..
    Og Denon AVR-1907 er en SURROUND reciver, 7 kanaler..

Disse er bygd for helt forskjellige formål, H/K stereo og Denon surround, så slik jeg ser det er litt uretferdig og sammen ligne.

Men kan si at denon er best på "kino" og H/K best på stereo..
    PS. du bør også sjekke ut Harman/Kardon HK 970, denne er rost opp i skyene, men mangler radio.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boly
    Mulig jeg ikke forstår deg men H/K 3380 er en STEREO reciver, 2 kanaler..
    Og Denon AVR-1907 er en SURROUND reciver, 7 kanaler..

Disse er bygd for helt forskjellige formål, H/K stereo og Denon surround, så slik jeg ser det er litt uretferdig og sammen ligne.

Men kan si at denon er best på "kino" og H/K best på stereo..
    PS. du bør også sjekke ut Harman/Kardon HK 970, denne er rost opp i skyene, men mangler radio.
    Jeg er klar over at det er to ganske forskjellige produkter det er snakk om her, men jeg ber ikke om at noen skal sammenlikne dem!

Jeg vil at de som eier eller har eid ett av disse produktene skriver hva de synes om dem. Dette håper jeg vil hjelpe meg i å ta avgjørelsen min!

Er kun interessert i tilbakemeldinger på disse to produktene...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone?

Hvordan tolker jeg denne mangelen på tilbakemelding??

1. Det er midt i ferietiden, og ingen som har disse produktene er i nærheten av en PC akkurat nå.
    2. Det er faktisk ingen i hele Norge som har kjøpt disse og derfor er det ingen som kan gi meg tilbakemeldinger!
    3. Det er ingen ekte audiofile som vil innrømme at de har kjøpt et av disse produktene, og enda mindre skryte av de, av frykt for å bli gjort til latter av et samlet HiFi-Norge fordi de bruker så lite penger på HiFi!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hei!

Jeg har 1906 og synes den gjør nytta si. Om du bruker små høyttalere som feks gale/argon også supplementerer den med en sub, så har du mye morro for en billig penge. Hadde du gitt noen kroner ekstra og fått tak i en receiver med hdmi 1.3 så vil du få full utbytte av hd-lyd når den tid kommer.

1906 har iallefall 2 sub utganger, 2 coax terminaler, 1 optisk, 2 scart, 2par component (mener jeg å huske) biamping og et veldig enkelt kalibreringsoppsett med microphone..

Kembz0

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •