Match til Sonus faber Grand Piano Domus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Match til Sonus faber Grand Piano Domus

Hei

Etter litt frem og tilbake om jeg skulle oppgradere mitt gamle Rotelsett og Dali Ikon 1 eller ei falt valget til slutt på å gå til innkjøp av Sonus faber Grand Piano Domus i teak. Jeg syns de hørtes ok ut og kona likte utseende. Egentlig hadde jeg tenkt å oppgradere elektronikken og ikke høyttalerene men slik ble det nå en gang.

Jeg har jo skjønt at jeg bør tenke litt på hva jeg matcher de med, og her kommer forhåpentligvis dere som ekspertise inn i bildet. Både dere med praktisk erfaring med disse høyttalerene og dere med kvalifiserte gjetninger.

Jeg trenger en forsterker og en CD spiller. Dette til sammen må ikke koste over 30 000. Jeg har ingen absoluttkrav vedrørende integrert kontra for/effekt men preferansen er integrert. Leste et innlegg som lød "SFs sjefsutvikler anbefaler hurtige , nøytrale, solid state-baserte effekttrinn til Home- og Domusseriene og til 3-veis Cremona". Ikke vet jeg hva det er men det vet kanskje dere?

Jeg hører på det meste innen musikk så ingen preferanser her. Jeg skal koble dette opp som TV-lyd men kommer aldri til å vurdere surround eller slikt, kun stereo.

Noe som kanskje hadde vært kjekt er noen komponenter som selges der de selger Sonus Faber? Dog ikke et krav.

Takk.

G-O

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei GON!

Har sendt deg en personlig melding, PM.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer og kjøpe disse høytalerene. Er du fornøyd med dem?
    Hva endte du opp med av forsterker og cd spiller?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •