hjelp til reciever valg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til reciever valg

jeg har nå planer om og kjøpe meg reciver. den skal nå kun føreløbigt bli brukt til preamp og dac så det er viktig med en god prossesordel. Embla tinea vil bli brukt som efekt så den må ha preout. Men det er mulig at den senere skal drive et par qln artech 6 som bakhøytalere(tenkte da og biampe disse) og qln artech center. Hdmi switching er jeg egentlig ikke særlig avhegig av. Prisen bør ikke være merre en 5000, og jeg kjøper mer en gjerne brukt, da helst til en rimligere pris.

har selv tenkt litt på rx-v659
    http://www.avhifi.no/main.php3?PI=info&PNO=15198

har også sett litt på rx-v661, men har fått intrykk av at denne er svakere, men igjen har hdmi switching og flere lydformater. og har også sett at denne er billigere flere steder, vist det er tilfellet heller jeg mest mot rx-v659

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    jeg har nå planer om og kjøpe meg reciver. den skal nå kun føreløbigt bli brukt til preamp og dac så det er viktig med en god prossesordel. Embla tinea vil bli brukt som efekt så den må ha preout. Men det er mulig at den senere skal drive et par qln artech 6 som bakhøytalere(tenkte da og biampe disse) og qln artech center. Hdmi switching er jeg egentlig ikke særlig avhegig av. Prisen bør ikke være merre en 5000, og jeg kjøper mer en gjerne brukt, da helst til en rimligere pris.

har selv tenkt litt på rx-v659
    http://www.avhifi.no/main.php3?PI=info&PNO=15198

har også sett litt på rx-v661, men har fått intrykk av at denne er svakere, men igjen har hdmi switching og flere lydformater. og har også sett at denne er billigere flere steder, vist det er tilfellet heller jeg mest mot rx-v659
    Ville helt klart gått for RXV-661 om du skal kjøpe nytt. RXV-659 er en utgående modell, og har færre muligheter. Effekt vil du jo uansett ha i Tinea.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •