Kenwood receivere - bra eller dårlig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kenwood receivere - bra eller dårlig?

Siden min kjære Denon AVR-2105 er blitt herpet av et par F-6 med feil på må jeg ha ny receiver. Se link: http://avforum.no/forum/generell-chi...a-jeg-sur.html

Jeg vet jo ikke om Netthandelen, som leverte de defekte høytalerene, vil velge å reparere den eller om de vil prøve å erstatte den med tilsvarende produkt. Om det siste skulle bli aktuelt ser jeg at de driver og selger Kenwood receivere i bøtter og spann og jeg er nysgjerrig på hva slags produkter dette egentlig er. Merker meg at "flaggskipet" er et par kilo lettere enn Denon`en min selv om den er oppgitt med høyere effekt. Link:

Netthandelen.no - Vis auksjon

Hva mener av-folket om disse receiverene? Noen som har erfaring med merket?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er min personlig mening om Kenwood.

Kenwood er på lik linje med Eltax! Hvis du har en Denon så går du ikke et skritt ned til kenwood, de har 250w på 7 kanaler og den veier 12kg ( eksempel) For meg er det da varsellampa begynner å lyse.

Jeg testet en kenwood surrerundt for mange år siden, denne var oppgitt til fantastiske 150 w på 5 kanaler, tok den med meg hjem og koblet den opp mot 2 Patos B300.... Måtte sette volumet på 85% for å få bakgrunnslyd.. Mulig de er bedre men jeg liker de ikke

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tilbakemeldingen matcher egentlig magefølelsen jeg hadde på forhånd...

Vekt er for øvrig en av de første spesifikasjonene jeg sjekker ut på receivere/forsterkere.

Ser for meg at en AVR-2807 vil passe perfekt som arvtager til 2105`en. Den er effektmessig ganske lik 2105, veier en halvkilo mer og har romkorreksjon.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •