surrond til grønnskolling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

surrond til grønnskolling

Har bestemt meg for å investere i surrond, men blir aldri helt god på hva jeg skal gå for. Mine kunnskaper om hjemmekino er også ganske minimale, så håper noen her kan gi meg noen gode råd

Har en 37" LG LB1R og nylig satt opp en htpc, som jeg kobler til med en dvi-hdmi kabel... til den eneste hdmi porten i tv'en. Har dessuten en dvd-spiller og xbox, som jeg ønsker å kunne koble til surrond.

Prismessig har jeg sett på noe rundt 5k og komplette anlegg, f.eks Samsung HT-XQ100 som jeg ser har fått god kritikk. Men lar det seg gjøre å få koblet til htpc, gammel dvd-spiller-opptaker og xbox via det?

På forhånd takk for alle tips

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HT-XQ100 har bare en digital inngang (optisk), så å koble både htpc, dvd-spiller og xbox til den digitalt samtidig blir vanskelig uten å ha en switch imellom.

Dog, en slik switch koster ikke mere enn et par hundrelapper, f.eks her.
    Bakdelen er at du må reise deg fra godstolen og switche den selv. Da har du muligheten for å la HT-XQ100 ta seg av dekoding av surround både fra xbox, dvdspiller og kanskje fra kabel-tv set-top-box eller paraboltuner hvis du allerede har slikt utstyr.
    (produkt med fjernkontroll)

Til prisen er sikkert denne EISA vinneren (HT-XQ100) et godt valg!

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •