Jeg våknet opp lørdags morgen og slå på min forsterker. Noe var galt, det kom ingen lyd fra venstre kanal! Hva hadde skjedd? Redd som en lite unge som har stjelt noe i en butikk, slo jeg av forsterkeren og vrikket og ordnet med høytaler kablen. Så slo jeg på forsterkeren igjen, alt var bra! lettet ble jeg, lyden var helt i orden igjen. Men det tok ikke mer en ett minutt før det ikke var lyd i den ene kanalen igjen... :x Hva var galt? Jeg spiste så frokost og gikk tilbake for og teste mer. Da var den iorden igjen?! Er jeg gal tenkte jeg?! Antageligvis!
:lol: Men etter en time med entusiastisk lytting, klikka den igjen. Jeg begyte og bli irritert og sjekket litt mer rundt det. Jeg fant til slutt ut at det er venstre kanal på forsterkeren (H/K 3360) som det er noe galt med.

Jeg kan ikke komme på noe jeg kan ha gjort for og forårsake dette. Ikke er den spilt for høyt med eller noe slikt. Kanalen kan ikke være brent, for da ville ikke lyden være perfekt når det ville virke!
Så i dag sendte jeg forsterkeren inn til Hi-Fi Center Kjeden. Dette må da være en garanti sak? Hva kan være galt? Og hvis det ikke er en garanti sak, hva kan jeg gjøre for å fikse den?

Takker for alle svar:
Alexander Davidsen