Hva passer for Jamo Concert 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Hva passer for Jamo Concert 11

Heia

Jeg går med planer om å endre litt på 2-kanalsoppsettet jeg bruker på "lytterommet" som per idag består av:

Jungson moon harbour
    Thule Space 250B
    Doxa 70SE
    Jamo Concert 11

Som dere ser så står ikke Doxaen helt i forhold til resten og planen er å få noe som gjør at jeg kan kjøre fullbalansert igjennom Thule'n (har ikke planer om å bytte denne da jeg har en pc som jeg også har kobla til på den digitale delen her).

Så det jeg er ute etter er forslag til forsterkere som jeg kunne ha testa ut, priside vil være rundt 5k-10k brukt. Konkrete forslag er velkomne.

Jeg har tenkt tanken på å eventuellt kjøpe rør-forsterker da Jamo'ene er relativt lettdrevne, men dette er noe jeg kjenner veldig lite til dessverre.

Jeg hører stort sett på progrock og electonica om det betyr noe for anbefalingen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Testa en Parasound HCA-2200 nå i helga uten det helt store suksessen, virker som om jeg trenger noe "musikalsk" riktig til Jamo'ene. Parasounden ble for kraftig og dominerende i forhold til resten uten å klare å frembringe den helt store gåsehud faktoren.

Lyden fra Doxa'en høres forsovidt bra ut, men jeg synes at jeg mangler noe et sted.

Brukt er like godt som nytt hos meg, trenger bare noen kreative innspill på hva jeg burde få testa.

om jeg poster i feil forum så for all del si ifra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •