Noen som kjenner til AMC 2445?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kjenner til AMC 2445?

Heisann! Fått tyilbud om en AMC 2445. Er dette noe godt kjøp? Hvor mye er den evt. verdt. Han visste ikke alder, noe jeg finner litt suspekt, men men. Kan jo hende han har arvet eller noe? Fint om dere kan gi meg litt info om denne osv. Hva slags koblinger den har mm... Så ut som den hadde enkle kabel koblinger (vet ikke hva det heter) Ikke skru koblinger.

Takk for all hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Jeg har denne effektforsterkeren samt forforsterker av typen AMC Pro7.
    Bruker dette oppsettet sammen med et par Dali 104.

Forsterkeren er på 4x45watt eller brokoblet 2x90watt.

Den har skrukoblinger på høytalerutgangene.

Jeg brukte en Onkyo 434 surroundforsterker sammen med daliene før jeg gikk over til AMC settet. Jeg synes med AMC oppsettet går høytalerene kansje noen hz dypere i bassen enn de gjorde med Onkyoen, de har også mer kontroll på bassen når jeg spiller høyt. Dette er kansje ikke så rart da onkyo forsterkern kun yter 2x55watt kontra 2x90 watt som jeg har nå.

En ting som bekymrer meg litt er at når jeg drar på maks volum så har forsterkeren en tendens til å bli veldig varm, samt at lyset i fronten dimmer i takt med bassen, dette har da ingen praktisk betyding, men synes det er litt merkelig siden 2x90watt burde være mer enn nok for å drive de gamle dali 104 høytalerne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •